Help

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ALYS (v nadaljevanju: ALYS) so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

Prosimo, da splošne pogoje poslovanja natančno preberete pred uporabo spletne trgovine. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnik je zavezan k splošnim pogojem poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje naročila v spletni trgovini. S potrditvijo naročila uporabnik potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Spletno trgovino upravlja Alys d.o.o.Lambergarjeva ulica 9, 1000 Ljubljana, matična številka 9347798000, davčna številka SI 98638556. Podjetje je ponudnik storitev e-poslovanja.

Spletna trgovina je dostopna 24 ur na dan, vse dni v tednu. Zaradi različnih tehničnih razlogov včasih ni mogoče zagotoviti dostopa do trgovine ali njenega delovanja. Ponudnik si pridržuje pravico, da dostop do spletne trgovine omeji ali ustavi za določen ali nedoločen čas. Ponudnik ne odgovarja za ne-delovanje trgovine zaradi neznanja uporabnika, nepravilne uporabe spletne trgovine, izpadov omrežja, izpadov električne energije ali drugih tehničnih težav, ki lahko začasno ali za daljše obdobje onemogočijo uporabo spletne trgovine.  

Registracija in oddaja naročila

Registracija uporabnika za nakup ni potrebna, kar pomeni, da lahko naročilo oddate brez registracije.

Za oddajo naročila je obvezno vnesti osebne podatke (ime, priimek, naslov, e-poštni naslov) ter izbrati način dostave (dostava po pošti). V primeru nakupa na podjetje sta obvezna tudi naziv in davčna številka podjetja.

Postopek naročanja: 

  • Izberete izdelek in ga dodate v košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”.
  • Ko zaključite z izbiro in se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete s klikom na “Nadaljuj na plačilo”.
  • Sledi vnos osebnih podatkov in izbira načina plačila.
  • Naročilo lahko kadarkoli prekinete z zapiranjem okna brskalnika, razen če ste že potrdili naročilo s klikom na gumb “Plačaj”. V tem primeru nas kontaktirajte na [email protected].
  • Po oddaji naročila boste prejeli potrditveno e-pošto.

Cene

Vse cene so navedene v EUR (evrih) in vključujejo 22 % DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, kjer je veljavnost ponudbe posebej označena.

Kljub prizadevanjem za zagotavljanje točnih informacij lahko pride do napak pri cenah. V takem primeru ali v primeru spremembe cene izdelka med obdelavo naročila bo ponudnik kupcu omogočil preklic naročila. Prodajna pogodba je sklenjena, ko ponudnik potrdi naročilo.

Način plačila, potrditev plačila in račun

Plačilo naročila je možno z bančnim nakazilom.

Račun se izda v elektronski obliki (e-račun). Kupec mora preveriti pravilnost podatkov na računu pred oddajo naročila. Morebitne napake je potrebno sporočiti v roku 8 delovnih dni. Kasnejših ugovorov ponudnik ne upošteva.

Dostava in stroški pošiljanja

Stroški dostave se obračunajo posebej.

Naročila, oddana ob delavnikih do 16. ure oziroma ob petkih do 14. ure, bodo obdelana in predana dostavni službi v roku 10 dni.

Način dostave:

Dostava poteka preko Pošte Slovenije, FedExa, DHL-a ali GLS-a. Veljajo splošni pogoji posamezne dostavne službe.

Naročila iz tujine obravnavamo individualno in si pridržujemo pravico do zavrnitve naročila.

Pravica do odstopa od naročila

Kupec lahko v roku 14 dni od prevzema blaga ponudnika pisno obvesti, da odstopa od naročila, in sicer na naslov:

Alys d.o.o., Lambergarjeva ulica 9, 1000 Ljubljana

ali po e-pošti na [email protected].

Kupec mora vrniti blago v roku 14 dni od prejema. Edini strošek, ki bremeni kupca, je strošek vračila blaga.

Povračilo kupnine bo izvedeno najkasneje v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga, z istim načinom plačila, kot ga je kupec uporabil pri nakupu.

Reklamacije in vračila

Reklamacije upoštevamo le v primeru, da ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu (ni dostavil izdelka ali je bil izdelek poškodovan).

Reklamacije ne upoštevamo v naslednjih primerih:

  • če ni priloženega računa,
  • če blago ni vrnjeno v originalni embalaži,
  • če je kupec blago že uporabljal.

Varstvo osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje varovati vse osebne podatke uporabnika v skladu z določbami Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR)Politike zasebnosti in Politike piškotkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in v nobenem primeru ne bodo razkriti nepooblaščenim osebam.

Večino strani v spletni trgovini je mogoče obiskati brez razkritja osebnih podatkov, kot so ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu se nekatere informacije samodejno pridobivajo z uporabo piškotkov in spletnih signalov (pixel tags), kar so standardna orodja v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznavanje posameznega IP-naslova, vrste brskalnika obiskovalca spletne strani in njegove splošne aktivnosti na spletu. Če na svojem računalniku onemogočite piškotke, nakup v spletni trgovini ne bo mogoč.

Za izvedbo nakupa v naši spletni trgovini je potrebno zbiranje določenih osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih posredujete, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa in dostave izdelkov. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za zaščito zaupnosti osebnih podatkov v skladu z GDPR.

Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da shranjujemo in uporabljamo vaše osebne podatke (ime, priimek, naslov, e-poštni naslov, telefonska številka), ki jih posredujete ob naročilu, izključno za namen izpolnitve naročila. Ponudnik lahko vaš e-poštni naslov uporablja tudi za neposredno trženje istih ali podobnih izdelkov oziroma storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini.

Omejitev odgovornosti

ALYS ne odgovarja za uporabo spletne trgovine ALYS in za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi uporabe tam objavljenih vsebin. Ponudnik si prizadeva, da so vsi podatki na spletni strani ažurni in točni, vendar se lahko lastnosti izdelkov, dobavni roki ali cene spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno posodobiti informacij. V takšnem primeru bo ponudnik o spremembah obvestil kupca in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav si ponudnik prizadeva zagotoviti točne slikovne prikaze prodajnih izdelkov, so vsi prikazi simbolični in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti izdelka.

Reševanje sporov

Vse morebitne spore si prizadevamo rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev ni mogoča, je pristojno sodišče v Ljubljani.

Ponudnik deluje v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov ter z vsemi obveznostmi in predpisi, ki urejajo zagotavljanje blaga in storitev prek svetovnega spleta. Prizadeva si vzpostaviti učinkovit sistem obravnave pritožb in določiti odgovorno osebo, na katero se lahko kupec obrne po telefonu ali e-pošti v primeru težav.

Pritožbo lahko kupec odda prek e-pošte na naslov [email protected] ali po pošti na naslov Alys d.o.o., Lambergarjeva ulica 9, 1000 Ljubljana.

Ponudnik bo v roku osmih delovnih dni potrdil prejem pritožbe, obvestil uporabnika o predvidenem času reševanja in ga sproti obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je ena ključnih značilnosti potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, nesorazmerje med gospodarsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Zato potrošniki pogosto ne sprožajo sodnih postopkov. Iz tega razloga se ponudnik po najboljših močeh trudi rešiti morebitne spore sporazumno.

Upravljavec spletne trgovine

Upravljavec spletne trgovine ALYS, dostopne na spletnem naslovu www.alysjewelry.com, je podjetje Alys d.o.o., Lambergarjeva ulica 9, 1000 Ljubljana.

Podatki o upravljavcu:

Alys d.o.o.

Lambergarjeva ulica 9, 1000 Ljubljana

Matična številka: 9347798000

Davčna številka: SI 98638556

E-pošta: contact@alysjewelry.com