Help
Politika vračil
Če z nakupom niste zadovoljni, lahko izdelek vrnete v roku 14 dni od prejema naročila, tako da sledite spodnjemu postopku vračila:
Prosimo, da nas kontaktirate na [email protected] in navedete številko naročila za nadaljna navodila o vračilu izdelka.
Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti nenošen in v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Prav tako mora biti v originalni embalaži. Izdelki, ki kažejo znake uporabe ali obrabe, ne bodo povrnjeni in bodo poslani nazaj kupcu.
Naša politika vračil traja 14 dni. Izdelek, ki ga želite vrniti, moramo prejeti v roku 14 dni od prejema vašega naročila.
Po prejemu in pregledu vrnjenega izdelka, vas bomo obvestili po e-pošti. Vračilo kupnine za izdelek (brez stroškov dostave) bo nato obdelano, znesek pa bo v roku 10 dni samodejno nakazan na vašo kreditno kartico ali izbrani način plačila.
Stroški vračila izdelka so odgovornost kupca in niso vračljivi. Če prejmete vračilo, bo strošek vračila odštet od skupnega zneska vračila.
Čas dostave zamenjanega izdelka je odvisen od vaše lokacije.
Zaradi večje vrednosti izdelkov vam priporočamo, da za vračilo uporabite sledljivo pošiljanje ali zavarovano dostavno storitev. Ne jamčimo, da bomo prejeli vaš vrnjeni izdelek. Vso odgovornost za izdelke, ki nas ne dosežejo, nosi kupec.
Izgubljenih izdelkov ni mogoče nadomestiti ali povrniti.
Politika vračil velja za ne gravirane izdelke znotraj Alys Atelier.
Vračil izdelkov po naročilu ne sprejemamo.
Mednarodna vračila
Pri vračilu iz tujine na pošiljki jasno navedite, da gre za vračilo prodajalcu in da izdelek nima tržne vrednosti, saj ne moremo sprejeti vračil, za katera bi morali plačati carinske dajatve. Priporočamo uporabo sledljive dostavne storitve, saj ne moremo povrniti ali zamenjati izdelkov, ki nas ne dosežejo varno. Vsi stroški dostave so odgovornost kupca. Prav tako ne vračamo mednarodnih davkov in carinskih dajatev.
Če vračate pokvarjen ali poškodovan izdelek v okviru 14-dnevnega roka za vračilo, bomo krili stroške pošiljanja le, če je bilo to predhodno dogovorjeno, in če izdelek po pregledu res velja za poškodovan.
Menjava izdelkov
Če želite izdelek zamenjati, morate najprej vrniti prvotni izdelek v roku 14 dni in nato oddati novo naročilo. Povračilo kupnine za prvotni izdelek bo izvedeno v skladu z našo običajno politiko vračil.
Zamujena ali manjkajoča vračila
Če še niste prejeli vračila, najprej preverite svoj bančni račun. Nato se obrnite na izdajatelja vaše kreditne kartice, saj lahko traja nekaj časa, preden bo vračilo uradno knjiženo. Če še vedno niste prejeli vračila, se obrnite na svojo banko. Če ste opravili vse te korake in vračila še vedno niste prejeli, nam pišite na [email protected].