Help
Pogosto zastavljena vprašanja
Your Title Goes Here
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Katere materiale uporabljate pri izdelavi nakita?
Specializirani smo za izdelavo nakita iz visokokakovostnih plemenitih kovin, predvsem zlata, in izvrstnih dragih kamnov – specializirani smo za diamante in safirje. Naša zavezanost kakovosti zagotavlja, da je vsak kos prava umetnina.
Ali ponujate storitve prilagajanja?
Vsekakor! Ponosni smo na ustvarjanje edinstvenih, enkratnih kosov. Naši usposobljeni obrtniki lahko sodelujejo z vami, da oživijo vašo vizijo, ne glede na to, ali gre za prilagajanje obstoječega dizajna ali ustvarjanje nečesa povsem novega. Z veseljem recikliramo vaše staro zlato, da ohranimo sentimentalno vrednost, a mu damo novo življenje.
Kako lahko skrbim za svoj nakit?
Pravilna nega zagotavlja dolgo življenjsko dobo vašega nakita. Ponujamo izčrpna navodila za nego zlata, drugih plemenitih kovin in dragih kamnov. Poleg tega lahko stranke, ki kupijo izdelke pri Alysu, uživajo v brezplačnih letnih storitvah oskrbe in vzdrževanja.
Ali lahko vrnem ali zamenjam kupljeno?
Da, imamo jasno politiko vračanja. Če iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni z nakupom, lahko začnete z vračilom ali zamenjavo v 14 dneh od prejema naročila, z izjemo artiklov po meri. Za podrobne informacije glejte našo politiko vračanja.
Kako določim velikost svojega prstana?
Najti pravo velikost prstana je ključnega pomena. Naš obsežen vodnik po velikosti vsebuje navodila po korakih, ki vam bodo pomagala natančno izmeriti velikost prstana in tako zagotoviti popolno prileganje vašemu nakitu.
Ali so vaše transakcije varne?
Vsekakor. Prednost dajemo varnosti vaših osebnih in finančnih podatkov. Naše spletno mesto uporablja najsodobnejše varnostne ukrepe, ki vam zagotavljajo varno in brezskrbno nakupovalno izkušnjo.
Ali ponujate storitve zavijanja daril?
Da, nudimo elegantne in brezplačne storitve zavijanja daril za izboljšanje predstavitve vašega posebnega nakupa. To možnost si lahko ogledate med postopkom nakupa.
Ali lahko obiščem vaš razstavni prostor?
Vsekakor! Vabimo vas, da osebno doživite privlačnost naše zbirke nakita v našem razstavnem prostoru. Naša ekipa vas bo z veseljem sprejela, odgovorila na vsa vaša vprašanja in vas vodila skozi našo osupljivo paleto kosov. Pišite nam preko [email protected], da se dogovorimo za termin.
Kako se lahko obrnem na vašo službo za pomoč strankam?
Za kakršna koli vprašanja ali pomoč vam je na voljo naša predana ekipa za pomoč strankam. Lahko nas kontaktirate po e-pošti na [email protected] ali preko naše strani Kontaktirajte nas na spletnem mestu.
Če imate kakršna koli dodatna vprašanja ali potrebujete dodatna pojasnila, se obrnite na našo skupino za storitve strankam. Tukaj smo, da naredimo vašo izkušnjo z Alys izjemno.